Projektom uređenja tunela na pruzi Majdanpek - Kučevo predviđeno je postavljanje šina i novih betonskih pragova, ugradnja novog tucanika, kao i mašinsko regulisanje koloseka, navode u Infrastrukturi železnice navodi se na sajtu novosti.rs.
Reč je o tunelima na deonici pruge Mala Krsna – Požarevac – Bor – Vražogrnac, a ovaj obiman posao, koji decenijama nije rađen, započeo je krajem decembra prošle godine, između stanica Kaona i Majdanpek.
Da bi se ispoštovala dinamika radova, ali i odvijao teretni saobraćaj na pruzi koja je od veliko značaja za Luku Prahovo, borski kombinat bakra, ali i Kaonu, Kostolac i Železaru Smederevo, radovi se u kontinuitetu sprovode deset dana, a zatim četiri dana saobraćaju teretni vozovi.
Rekonstrukcija koloseka u tunelima, koja podrazumeva i radove na koloseku u neposrednoj blizini tunela, u proseku na oko pedesetak metara od tunela, sprovodi se u ukupnoj dužini od skoro 3,4 kilometra.
Radove izvodi preduzeće ZGOP iz Novog Sada, a sa 160 miliona dinara finansira Infrastruktura železnice Srbije iz sopstvenih sredstava.