JP „Pošta Srbije“ detektovala je novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena Pošte kojim se građanima putem lažnih i prevarnih SMS i „whats app“ poruka sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu u cilju podizanja izvesne pošiljke, navodi se na sajtu www.posta.rs.
Poruke sadrže link ka stranici koja nije u vlasništvu JP „Pošta Srbije“, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica.
Ovim putem želimo da skrenemo pažnju građanima Srbije da JP „Pošta Srbije“ nikada na ovaj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i da ukoliko dobiju poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih.
U cilju edukacije i pomoći građanima Srbije otvorena je i stranica na korporativnom sajtu JP „Pošta Srbije“, a ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, Kontakt centar JP „Pošta Srbije“ čiji su brojevi telefona 0700 100 300 i 011 3607 788, stoji na raspolaganju radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.
Građanima savetujemo da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke.
Ceo slučaj je odmah prijavljen Nacionalnom CERT-u Republike Srbije, navodi se na sajtu www.posta.rs.